Re: Nagrywarka i HDD na jednej tasmie - problem

Autor: Bernard <Bernard_at_somewhere.net>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 22:11:15 MET DST

"Grzegorz Skaruz" <grzegorz@skaruz.com.USUNTO.I.TO> wrote in message
news:nl4gk0tn5f7rk4domdinv2lnh4dm0so1u2@4ax.com...
> Pięknego dnia Wed, 15 Sep 2004 11:16:11 +0200 "Bernard"

> Pierwszy kontoler - czyli IBM 30GB 7200 jako primary master

Nie wiem, co masz na myśli.

> Więc powinny być 2 HDD (7200 i 5400) na jednej taśmie, a CD na
> drugiej? Wtedy ten systemowy dysk będzie przecież wolniej działał?

Wolniej od czego? O ile pamięć mnie nie zawodzi Windows nie mają
kolejkowania na ATA. A może mnie zawodzi, ale to i tak nie ma znaczenia przy
użytkowaniu domowym.

> A jeśli miałem duuużo szczęścia to co mogło się stać?

Nic złego - poza zwisami, niestabilnym i wolnym działaniem dysku i/lub CD.
No, w najgorszym przypadku błędy zapisu i utrata plików. Raz tak miałem ;)