Re: ECC ; ECC-R

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 21:55:09 MET DST

On 15 Sep 2004 09:16:43 +0200, lukhorWYTNIJTO@poczta.onet.pl wrote:

> Dziekuje za odpowiedz . A w jaki sposob poznac taka pamiec ? Czy np. jesli
> pamiec jest oznaczona PC2100R to znaczy ze jest ona REG ?

Jeśli nowy moduł jest oznaczony PC2100, to dla mnie często jest bardzo
prawdopodobne, że jest to ECC Reg ;-).
Oznaczenie PC2100R, szczerze powiedziawszy, nie wpadło mi jeszcze w
oko. Zazwyczaj mam doczynienia z modułami Infineon'a, które mają
podane na nalepce wszystkie informacje w formie jawnej.

--
Pozdrawiam
  Bartek