Re: Bardzo tani 17 calowy monitor

Autor: biela <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 21:16:15 MET DST

: Wówczas sprawdź ceny nowych oczu...

ale nie rozumiesz ze nie stac mnie od razu na LCD lub bardzo dobry 19" CRt???
Mam teraz kiepska 15" i wole ja wymienic na uzywana lepsza 17" wlasnie zeby
przez te 1,5 roku miec wiekszy komfort pracy niz dotychczas mam... a docelowo
to zbieram na LCD i zapewne bedzie to jakas 17 czy 19, ale narazie mnie nie
stac bo studiuje, ale za rok skoncze i pojde do pracy i pierwsze co zrobie to
kupie porzadne LCD. A narazie prosze o rade z uzywanych 17" max do 350zl, ot i
tyle :)