nowy dysk - system staje

Autor: sprobuje <sprobuje_at_gazeta.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 17:53:29 MET DST

Witam

sprzęt Soltek 75KAV DURON 850 512MB DDR
Segate 80GB 7200

wczesniej mialem IBM40GB, segate dostalem z gwarancji
i zamienilem.
mniej wiecej od tego czasu, raz-dwa razy dziennie
system staje. Mycha staje CTRL+ALT+DEL nei dziala
pozostaje tylko twrdy reset.

System Win 2k SP3 (z SP4 jest tak samo)

Jedyna prawidłowość jaka zauwazylem to
ze zwiecha nastpuje zawsze gdy gra WINAMP
(moze to byc zbieg okolicznosci ale te zwiechy
mam juz ponad miesiac i zawsze tak jest :/ )

Wersje Winamp tez juz zmienialem.

Niewiem czy z tym dyskiem jest cos nie tak
(bledow nie ma)

Zasilacz mam co prawda cieniutki (tak tak.. Codegen)
ale problemow nigdy z nim nie bylo.
(Pracowal stabilnie pod wiekszym obciazeniem niz obecnie)

PYT: CZy z czasem sprawność (nie taka fizyczna) zasilacza
moze ulec pogorszeniu? czyli bylo ok, a teraz po 3-4 latach
dzialania moga byc problemy?

Dodam tylko ze pod Linuxem zadne zwiechy nie wystepuja
a siedze pod nim czasem i ze 2 dni bez prerwy.

Jednakze pod linuxem rozne akcje sa z dzwiekiem (sam sie
podglasnia itd.) wiec moze cos z tym AC97 mam zrabane??
(NA linuxie sie chrzani, a na WINdzie sie wiesza)

Slyszał ktoś o problemach z kartami AC97 na plytach Solteka?

Mimo wsystko wydaje mi sie ze to problem softwarowy
wiec troche to NTG ale jednakze siedza tu ludzie
w temacie i kumaci wiec moze ktos cos podpowie?

pozdrawiam