Re: siec po porcie szeregowym

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 16:45:57 MET DST

Wed, 15 Sep 2004 14:21:52 +0000 (UTC), na pl.comp.pecet, Pafnucy
napisał(a):

> Halo, in news:1jlpn7l7caodg.odrfrpgfbh1h.dlg@40tude.net, Robert
> Borkowski hat geschrieben:

> Nie łatwiej kupić na giełdzie dwie sieciówki po 20zł i kabelek za 10zł?
> Za 50zł możesz mieć transfer kilkaset razy większy niż na porcie
> szeregowym.
ja mam karty sieciowe w tych komputerach! nie rozumiem o co Ci chodzi.
czy naprawde musze z nich korzystac?
po prostu zadalem pytanie, czy takie polaczenie bedzie dzialac. jesli tak,
to dobrze, jesli nie to trudno.
Moze chcialem cos przetestowac, lub zobaczyc po prostu jak to dziala!
Po prostu lubie eksperymentowac, ale nie chce uszkodzic sprzetu.
Kabelek lezy u mnie od pewnego czasu i zastanawiam sie jak go wykorzystac.
W ostatecznosci moge zlutowac "na pajaka" wtyczke z gniazdem.

> Jak masz szczęscie to może nawet na płytach głównych masz wbudowane
> sieciówki.
potrafie rozpoznac port szeregowy od gniazda rj45.
chyba nie bylo zbyt wielu plyt ze zintegrowanymi sieciowkami w czasach
procesorow 386 :)

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.