Re: SP2 i ...mysz?

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 15:07:40 MET DST

> Hehe, przestaje działać wszystko. Ale podobno są nawet tacy, którym
> po jego instalacji nadal system startuje :)))
No to należę do szczęśliwców, system wstał całkiem poprawnie. Ale czy nowe
funkcje "zapory", "wygaszacz" pop-up, nowa wersja WMP muszą ważyć kilkaset
MB? A co chwilę pojawiający się dymek "twój komputer jest w
niebezpieczeństwie" (czy jakoś tak) spowodował mój powrót do stanu
poprzedniego.
Pozdrawiam
    Darek