Re: Zamiana dysku

Autor: żuko / Shark von Cygnus <shark>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 15:02:37 MET DST

On Wed, 15 Sep 2004 12:41:45 +0200, scx <szczupxTEGOtuNIEma@wp.pl>
wrote:

>Z Linuksem mógłbyś takich sztuczek próbować, jeszcze nigdy nie udało mi się
>odplaić jakiegokolwiek Windows na innym komputerze niż było oryginalnie
>zainstalowane.

Mnie się udawało. Korzystałem z czegoś takiego jak wybór konfiguracji
sprzętowej (inaczej profile sprzętowe). W windowsie 98 najpierw
robiłem kopię bierzącej konfiguracji, potem brałem dysk do nowego
kompa (inna płyta, procek, wszystko) i wybierałem ten nowy profil.
Winda doinstalowywała wszystko co chciała i wszystko działało jak
trzeba.

Tak więc da się w ten sposób.

--
żuko / Shark von Cygnus