Re: Kolejny niezadowolony uzytkowink Chieftec'a 360W (HPC-360-302DF)

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 14:45:06 MET DST

Rob napisał:

> A co powiedzielibyscie jakby wasz zasilacz Antec True 430 W
> za ponad 600zl nie chcial sie wlaczac [...]
> Przyczyna -> prozaiczna: w momencie startu komputera urzadzenia
> pobieraly za duzo pradu i dzialaly zabezpieczenia zasilacza

Normalka :))). Miałem to samo na dwóch Chieftecach 360-302 DF, z tą
różnicą, że przy małym obciążeniu zasilacze pracowały prawidłowo a
po podłączeniu dodatkowych dysków wylatywały w powietrze z potwornym
hukiem. Takim sposobem spaliłem 2 takie Chiefteki. Dopiero model
420W sobie poradził a też daje oznaki wyraźnego przeciążenia przy
starcie.

--
                        Pozdrawiam, Sniper