Poszukiwana stabilna płyta pod Athlona.

Autor: Bartosz Śmigaj :: Bhaarth <smigaj_at_post.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 14:06:36 MET DST

Witam,

Ledwo skompletowalem jeden zestaw a juz musze robic drugi. Potrzebuje
zlozyc wmiare stabilny zestaw na mobilnym Athlonie XP 2500+.

Teraz tak:

- chcialbym aby mobo miala (musi miec:) Soundstorma, SATA, mile widziany
gigabitowy lan
- mile by bylo aby dalo sie wyciagnac spore FSB (oczywiscie przy
zachowaniu stabilnosci!!!)
- nie chce w nia sprzetowo ingerowac, jedyna zmiana to pasta pod
radiatorkiem na NB

No i narazie doszukalem sie nastepujacych plytek

- Epox 8RDA+ (nie wiem czy nie pomieszalem modeli, na Allegro jest
jeszcze cos z "EP") problem jest tutaj brak wbudowane wyjscia cyfrowego,

- Asus A7N8X (Deluxe, moze byc i z WiFi) - tutaj wada jest tylko FSB max
210Mhz

- Abit NF7-S rev2 - FSB 250Mhz, 2 LAN'y, "pelny" Soundstorm,

- Gigabyte GA-7NNXP - niby ma mozliwosc 300Mhz FSB (i tak chyba wiecej
niz 220-230 nie zrobie stabilnie) Slyszalem, ze jest bardzo stabilna.

Jest raz napisze co sie dla mnie liczy:

1. Stabilnosc,
2. Mozliwosc uzyskania wmiare wysokiego FSB (mam odblokowany mnoznik
wiec moge sie pobawic, wazne by fabryczne napiecia itp pozwalaly na
osiagniecie tych wynikow),
3. Pełen Soundstorm,

PS: procesor juz podalem, pamiec jedna kostka 512MB Hynix D43
PS2: prosze nie podawajcie mi plyt DFI (lanparty, infinity itp). Mam
taka w swoim komputerze i na podobnym procku oraz pamieciach srednio ta
stabilnosc widze... Ale jeszcze z nia walcze:)
PS3: czekam na inne propozycje... powiedzmy, ze cena nie gra az tak
bardzo roli, wazna jest stabilna praca @FSB220-230:)

--
 : Bartosz Śmigaj :: Bhaarth
 : mail :: smigaj@post.pl