Re: Monitor HP 21"

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 12:44:55 MET DST

Jarek_F wrote:

> Jezeli nie to na co zwrocic uwage i jak go ewentualnie sprawdzic.

Najlepiej jak trochę pochodzi. Zwróć uwagę na ostrość w rogach ekranu oraz
obrazu w miejscach z dużym kontrastem np. małe czarne literki na białym
tle. Zostaw na jakiś czas odpaloną stronę internetową z białym tłem lub
jakiś tekst w edytorze i gdzieś tak po 30-60 minutach zobacz czy nadal jest
wyraźny.

Ja mam taką fajną używaną 17" w szafie. Wszystko niby jest ok ale po
kilkunastu minutach czytania niusów literki strasznie się rozmywały.
Strasznie wzrok się przez to męczył. Pewnie kineskop siada czy coś takiego.
Nie wiem, nie znam się za bardzo na monitorach...

Do testów najlepiej użyć Nokia Monitor Test. Najlepiej odpal program na
początku oraz gdzieś tak po godzinie pracy.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *