Re: Cenzura w sklepie Komputronik.pl

Autor: Piotr Majka <charvel_at_localhost.link.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 12:30:28 MET DST

red <red@redplanet.com> napisał(a):

> http://sklep.komputronik.pl/html.php?p=kontakty
> Podejrzewam, ze spis wszystkich sklepow. Mieszkam w Ostrowie Wlkp. i sklep
> ktory tutaj jest sprawuje sie naprawde wysmienicie - w innych sklepach
> trzeba czekac 2/3 dni na sprowadzenie sprzetu, tutaj zawsze wszystko maja
> na jutro. Takze pod tym wzgledem ok. A przez neta to sprzetu i tak bym nie
> zamiawial :)

Ha ha ha ha. Na jutro. Dobre. Warszawa, dzwonie w poniedziałek zamówić
głośniki - "będziemy mieli na środe". Ok, potrzebuje je na czwartek,
więc do środy mogę poczekać. Dzwonie w środe, bo nie oddzwonili, że mam
się zgłosić. Głośników nie ma. Dzwonie w czwartek - ta sama sytuacja,
tłumacze więc, że guzik mnie obchodzi czy kupie je u nich, czy np pod
gus'em na giełdzie wge - mam je mieć dzisiaj i jeśli do godziny 16 nie
dostarczą mi zamówionego towaru, to rezygnuje z zamówienia. I nagle
znajduje się wolna sztuka takowych, dla jakiegoś tam klienta który miał
je zamówione na piątek. Odnosze wrażenie, że panowie i panie z
komputronika są w "mylnym błędzie" sądzac, że jak ktoś u nich coś
zamówił, to do usranej śmierci będzie na to czekał, bo mają np
cene niższą o 30zł niż konkurencja (choć ceny niższe niż konkurencja to
wyjątek w komputroniku). Pora przejrzeć na oczy - jak ktoś jest
niesłowny to się z nim interesów nie prowadzi.

--
Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger charvel@link.pl | Uin: 20873695
GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y