Re: Jak odzyskać dane??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 11:08:12 MET DST

Użytkownik "DareQ" <db81WYWAL@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ci8vtg$75d$1@news.onet.pl
> Witam,
> Po nagłym wyłączeniu prądu wcięło mi 1 partycje a wraz z nią ponad
> 20GB danych.
> Dysk podzielony na 4 partycje:
> 1 Primary FAT32 - Win98
> 2 Extended - FAT32 - DANE
> 3 Linux SWAP
> 4. Linux Ext2
>
> Wcieło partycje 2. Partition Magic pokazuje w tym miejscu obszar nie
> podzielony na partycje. Ranish Partition Manager pokazuje że istnieje
> rozszerzona partycja (jednocześnie informuje że jest coś nie tak z
> tablicą partycji)-pokazuje też ile jest miejsca zajete.
> [...]

Testdisk http://www.cgsecurity.org/, BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com - oba te programy potrafią przeskanować
"pusty" obszar dysku i wyszukać na nim bootsektory po byłych partycjach.
Na ich podstawie potrafią automatycznie uzupełnić brakujące wpisy do
tabeli partycji.

/odpowiadając zmień px na pl/