SP2 i ...mysz?

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 11:00:29 MET DST

Czołem! Ale jaja, nie wiem czy to przypadek, ale po instalacji SP2 wszystko
jest ok oprócz...kursora myszy (optyczna A4Tech+sterowniki)!! Kursor ni stąd
ni z owąd przesuwa się nagle w lewo >:/ Nie wiem czy to jakiś konflikt z
jakimś plikiem z SP2 czy po prostu optyka w myszy wysiada? Ktoś się spotkał
z takim zjawiskiem?

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,