Zamiana dysku

Autor: Michał <c_michal_at_tlen.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 10:25:27 MET DST

Witam i o radę pytam
Sorki, tak sie rymnelo.
Ale do rzeczy. Czy ktos spotkal sie juz z problemem przeniesienia dysku na
inny komputer?
Chodzi o to, że pracujący komputer na WIN98 jest leciwy i udało się załatwić
lepszy sprzęt bez dysku. Chciałem po prostu przenieśc windę razem z dyskiem
na nowy komp i po jej uruchomieniu doinstalować sterowniki do nowych
urządzeń. tak też zrobiłem. Ale powstał problem (prawdopodobnie z wpisem w
boot sektorze)-nie bardzo się na tym znam. Winda nie ruszyła, a otrzymałem
na ekranie komunikat, żeby wymienić dysk i nacisnąć dowolny klawisz. podobny
do tego jaki pojawia się jak zostanie dyskietka w stacji A (np. a) i mamy w
biosie ustawione uruchamianie najpierw z dyskietki.
Zaznacze, że układ katalogów i plików w tym win na dysku w katalogu windows
jest zacjhowany i można do niego się dostać pod DOSem.

Czy ktoś wie jak ten problem rozwiązać.

Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Michał