Re: Karta dźwiękowa

Autor: MRyszard <nie-spamuj_mryszard_at_post.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 09:25:19 MET DST

> Użytkownik "MRyszard" <nie-spamuj_mryszard@post.pl> napisał w
> wiadomości news:ci7i4e$phb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [ciach]
>
> CZegoś tu nie rozumiem.
> Czy uważasz, że na szybszym procku
> nagrasz płytę szybciej????
>
> ....albo nic nie rozumiem.

Więc jest tak: Przykładowy utwór na płycie winylowej trwa 3 minuty i
tyle się nagrywa. Ale po nagraniu muszę to zapisać (ja zapisuję w
formacie mp3) i proces ten trwa na Pentium 200, 5 - 6 minut, a na
Celeron 1000 trwa 40 sek do minuty. O to wlaśnie mi chodzi. Ale na
Pentiumie jest karta Yamaha na złączu ISA i sygnał przy nagrywaniu
prawie ustawiam minimum, natomiast na Celeronie jest ten sygnał bardzo
słaby, nagranie jest zaszumione. Pytanie - co zrobić, by ten sygnał byl
silny? Karty Yamahy nie przełoże, ponieważ nie mam złącza ISA, tylko
PCI. Wydaje mi się, że problem tkwi tylko w karcie, ale nie jestem
biegły w tym temacie i dlatego proszę o pomoc.
Z góry za wszelkie sugestie dziękuję.

--
Pozdrawiam
  mryszard