Jaki procesor - prosze o opinie

Autor: YODAcki <yodacki_at_tlen.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 08:06:12 MET DST

Witam !

Mialem na celowniku Athlona (Barton) 2500, ale niestety dostanie tego
procesora graniczy z cudem.

W zwiazku z tym mam lekki dylemat. Co jest lepsze: Celeron D 2,6 GHz czy AMD
Sempron 2500 ??
Przegladalem rozne testy (Tom's Hardware, Banchmark) ale trudno mi wyciagnac
konkretne wnioski, tym bardziej ze nie spotyka sie w testach aby te
procesory (wyzej wymienione) wystepowaly w jednym tescie razem.

Dlatego prosze o opinie, jak w praktyce zachowuja sie te procesory. Ktory
jest wydajnieszy pod wzgledem multimediw (filmy, grafika, gry). No i ktory
bardzie nadaje sie do krecenia.

Z gory thnx
Pozdrawiam
YODAcki