Problem z partycjonowaniem dysku

Autor: mayones <bugslash_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 23:15:18 MET DST

Udalo mi sie dzis z dwuch uszkodzonych Seagate'ow Medalist 2.1GB zrobic
jednego, dzialajacego :-). Dyski byly identyczne, no prawie, rozna byla
tylko seria produkcyjna, wszystkie etykiety, napisy, elektronika itd. byla
identyczna. Mam jednak problem gdyz w Windowsie 98 widze tylko 80% dysku. Na
poczatku myslalem, ze to po prostu ktos sobie tak wczesniej podzielil wiec
odpalilem standartowo fdiska. Program zobaczyl prawidlowo 2.1GB na dwoch
partycjach 80/20% dysku. Skasowalem je, ustawilem nowa na 100% i
restartowalem. Juz chcialem formatowac, ale uklad logiczny dysku wrocil do
poprzedniej postaci :-(. Partition Magic sie nie uruchamia - mam blad nr 50.
Niechcialbym stracic tych 400MB bo to calkiem sporo dla tego komputerka
(p233). Moze jakies pomysly?

Dzieki z gory,
Pozdrawiam,
Mayones