Re: jaka nagrywarka dvd

Autor: fi5h <fi5h_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 22:23:39 MET DST

Paszczak wrote:

> Wtedy nagrasz stary firmware i oddajesz do serwisu 812 (chyba że
> padnie np. port IDE - ale jak coś pada, to raczej mechanika).

Wierz mi, jak nagrywary umieraja to czesto nie ma juz co ratowac :) hehehe
wiem akurat bo tego to widze duuuzo codziennie :D

> Sprzętowo nie ma różnicy. Sam produkuję automatykę przemysłową i mam
> pewne urządzenie w dwóch wariantach - tańszy za ok. 1000 zł i droższy
> za ok. 3000 zł. Różnią się tylko firmwarem. Oczywiście mógłbym zrbić
> między nimi więcej różnic, ale po cholerę trzymać w magazynie dwa typy
> urządzeń? Tak to jest to samo PCB, te same elementy, ten sam produkt
> końcowy. Tylko na końcu - w zależności od zamówienia - wgrywam
> odpowiedni soft.

Tak samo jak procesory, tak samo jak inne uklady, poprostu zalezy od rynku
na ktory sa przeznaczone, no i na kieszenie odbiorcow

--
fi5h
"Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"