Re: Cenzura w sklepie Komputronik.pl

Autor: Pafnucy <c-b_at_NEIN-FUR-SPAMo2.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 21:24:31 MET DST

Halo, in news:ci1kck$r2t$1@inews.gazeta.pl, Kosiarz hat geschrieben:

> gdy po paru dniach od napisania komentaza wyslalem im mejla czemu
> go nie zamiescili /zasugerowalem ze dlatego bo dalem niska ocene -
> 5/ dostalem podobna odpowiedz ze nie spelnial on regulaminu.
> jednak po kilku kolejnych dniach komentaz sie ukazal.

Ja kiedyś napisałem komentarz bardzo nisko oceniający Celerona 1.7. Też
sie trochę naczekałem zanim pojawił się na stronie. Jak już się pojawił
to okazało się że jest lekko przeredagowany (wygładzili go trochę) i na
dodatek wrzucili go prawie na sam dół pomiedzy pozytywne opinie.

Oczywiście nie była zachowana koleność dodawania komentarzy.
Wyglądało to tak że załoga komputronika dba o to żeby jakiś klient nie
zraził się do produktu czytajac kilka pierwszych komentarzy:-)

Nie wiem jak teraz to wygląda bo widzę że dodali na stronie daty
wpisania opinii. Może teraz będą się trzymali kolejności.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Now playing: PANTERA - COWBOYS FROM HELL [] Primal Concrete Sledge