Re: monitor compaq P910

Autor: massif <k-mill_at_gazeta.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 20:56:27 MET DST

> Jesli stwierdziłeś że kolory są "w miarę" (wydźwięk negatywny) oznacza
> to nieprawdziwość stwierdzenia, że jest nieużywany.

napisałem "w miare" poniewaz w zasadzie moglem jedynie poogladac niebieski
pulpit w98 a na nim kilka kolorowych ikonek do tego obok nie bylo zadnego
innego monitora wiec nie moglem porownac, ale to, co widzialem podobalo mi
sie i mysle ze moglbym na tym monitorze pracowac. Ogolnie caly monitor mi
sie podoba, tylko nie wiem jak sie bedzie zachowywal w przyszlosci

> Jeśli o mnie chodzi, jeśli
> ktoś zaczyna od oszukiwania potencjalnego nabywcy mydleniem oczu niby
> nieużywanym monitorem to należy dać sobie spokój z zakupem.

monitor jest napewno nieuzywany to pewne zrodlo (moj dobry znajomy)