search engine zamiast blank page

Autor: Krzysztof Wiśniewski <ktuvok_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 20:31:19 MET DST

Win98SE + IE6.

Łaziłem gdzieś gdzie nie powinienem i teraz zamiast strony startowej pod IE
mam jakiś anglojęzyczny search engine "Search for: ... " plus milion linków
w stylu "Art, Cars, Shopping" etc.

Wyświetla mi się to jako blank page, więc nie mogę zlokalizować pliku.

Stronę startową mogę sobie zmienić, ale i tak za chwilę z powrotem
przestawia się na to samo.

Nie pomaga oczyszczenie plików tymczasowych i przeskanowanie Norton
Antywirusem ani SpyBotem.

Co robić?

Pozdrawiam,
Krzysiek