Dziwny dźwęk

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 20:08:44 MET DST

Tii ti-ti-ti ... tyn dyn... i komp zdycha.

Co sied zije
Przeciez teog wcześniej nie było! Kondensatory są ok, bo włase sprawdzłwem,
zmiełem grafike to troche lepiej, ale co to za satysfakcja pisac na klasy S3
ViRGE?

Wogóle to było tak robie coś na kmpie a on zdych a całkowicie RESET nie
pomaga, BIOS się sam deafultuje wogóle komp kręćka dostał. Mam nadzieję że
podczas pisania tego posta znów to nie wystapi.

Wogóle,. wariatkowo...