Re: Składanie PC

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 19:44:42 MET DST

Piotrek napisał:

> Czy można montować płytę główną w obudowie bez użycia kołków
> dystansujących?

Nie!!!

Po pierwsze primo: jeśli już uda ci się to zmontować, to przy
pierwszym odpaleniu zobaczysz coś w stylu noworocznego zestawu
fajerwerków.

Po drugie primo: kołki dystansowe ustalają prawidłową wysokość
położenia płyty głównej. Nie zastąpisz ich niczym innym, bez
ustalenia prawidłowej wysokości. Jeśli ich nie będzie, będziesz
miał problem z dopasowaniem innych elementów. Na początku nie będą
ci pasowały otwory w obudowie przez które musisz przełożyć porty LPT
i RS232. Automatycznie będziesz mógł zapomnieć o włożeniu myszy,
klawiatury i urządzeń USB do swoich gniazd. A na końcu pojawią się
problemy z włożeniem kart do slotów AGP/PCI i przykręceniem ich
śledzi do obudowy.

Zapomnij o tym pomyśle.

> Mam obudowę I - Box i otrzymałem tylko 2 kołki.

Wróć do sklepu gdzie kupiłeś budę i poproś o dokładkę. Nie powinni
robić problemów. Jak już absolutnie nie będzie nikt chciał ci pomóc,
daj znać - na pewno coś się znajdzie w moim magicznym pudełeczku dla
ciebie. Chyba, że masz jakieś nietypowe kołki w postaci nietypowych
blaszek, jak to niektórzy producenci wymyślają - wtedy nie pomogę.

--
                        Pozdrawiam, Sniper