Rozbudowa sprzętu - Jaki dokładnie procek i pł. główna ?

Autor: Defekt <jarcat_at_NOSPAMpoprostu.net>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 16:28:44 MET DST

kolej na procesor i pł gł. :)
ile mam kasy na to?
sam nie wiem
przeznacze tyle ile bedzie trzeba, ale chce to zrobić jak najmniejszym
kosztem oczywiście uwzględniajac moje wymagania :)

Procesor:
sam nie wiem co to może być na pewno jakiś Athlon, bo w Pentium sie nie
ładuje (cena za duża)
nie wiem co teraz cenowo najlepiej wychodzi i jaka wersja Athlona
a co do prędkości to myśle ze coś powyżej 2Ghz ale nie wiecej niż 3Ghz na
pewno
2Ghz spojnie by mi starczyło :)
ale to zależy co cenowo bedzie najkorzystniej kupić

Płyta gł.:
no pod Athlona (chyba ze mi polecicie inny procesor ), bez żadnych RAIDów,
dupereli i innych bayerów
coś standardowego w wyposażenie płyty, ale...
żeby się dało podkręcać tego proca co kupie do niej (myśle tu z
przyszłością)
bo nie chce wymieniać sprzetu przez najbliższe min. 2-3 lata a jak by mi
kiedys sie zachciało wiecej mocy to bede kręcił... :P
ma byc stabilna! - to chyba najważniesze
ciche chłodzenie
no i dobry stosunek jakość/cena znowu :)
teraz mam EPOXa pod Durony i jestem z niego zadowolony :)
tylko ze ma za duzo bayerów, których i tak nie używam, wiec wyrzuciłem
troche kasy w błoto kiedys...

to chyba tyle
pomóżcie w wyborze :)

pozdr