Re: Sterowniki OPTi 16 i win2k

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 16:04:22 MET DST

jm napisał:

> Szukam sterownikow do karty muzycznej opartej o chipset OPTi 82c931

Karty oparte o układ 82c931 produkowały firmy BTC, Aserton i Shuttle
i to na stronach tych firm powinieneś szukać.
Tu masz linki:
http://www.opti-inc.com/my_html/part_mm.html

Niestety, znając życie, możesz mieć problem. Opti nigdy nie chciało
wspierać tych układów w nowych systemach, co nawet wyraźnie
podkreślili tym tekstem:

"If cannot locate a driver from your card manufacturer, we strongly
recommend that you install a PCI-based audio card. They are readily
available for under $30 (often under $20)."

Źródło:
http://www.opti-inc.com/html/drivers.html#audio

Możesz też poszukać tutaj, może coś zadziała:
http://www.soundcard-drivers.com/companies/765.htm

Parę dni temu rozmawiałem z kimś na tej grupie na ten temat. Możesz
poszukać wątku w archiwum; mój rozmówca stwierdził, że znalazł
jakieś działające sterowniki.

--
                        Pozdrawiam, Sniper