Re: hp laserjest 1300 - problem z drukowaniem przez siec

Autor: Szymon Bronkowski <smtg_at_triennial.cracow.pl.usunto>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 12:45:35 MET DST

Użytkownik "muniek" <muniek241@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ci4h0g$s70$1@news.dialog.net.pl...
> Witam!!!
> W prawdzie podobny problem wystąpił przy innej drukarce, ale też była HP.
> Pomogło trochę nietypowo. Odisntalowanie firmowego oprogramowania HP z
> komputera do którego podpięta jest drukarka. Po tym zabiegu wszystko
> działało jak trzeba (na wszystkich ! komputerach).

Witam

Dzieki za rade - niestety nie pomoglo. Probowalem tez przelaczyc drukarke na
lpt1 - to samo.
Az mi sie niedobrze robi na mysl o reinstalowaniu systemu na tym komputerze,
zwlaszcza ze to moze nie pomoc :(
Bede chyba meczyl ponownie pomoc hp - moze trafie na lepszego
konsultanta...

--
pozdr. Szymon