Re: Piracie czy ci nie zal......

Autor: Konrad Kwiatkowski <keyvis_at_friko2.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 09:35:42 MET DST

"Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> wrote in message

> O, prawnik! Witamy, witamy...
> Mogę prosić zatem o interpretację ustawy? Czytałem już wiele opinii
> prawników i jak na razie zdania są podzielone... Chętnie usłyszę
> kolejną :)

Rozumiem, ze oczywiscie chodzi o tzw "wlasny uzytek osobisty" - to ja tylko
dodam, ze jest to wyjatek od reguly, czyli nie moze byc traktowany
rozszerzajaco - wiec w razie watpliwosci (skoro sa rozne interpretacje -
czyli watpliwosci) jest interpretowany na korzysc tworcy (przeciwko
posiadaczowli MP3) - oczywiscie wysztko zalezy od sadu... i jak ktos ma pare
sztuk MP3 z pewnoscia bylo by to uzanane za dozwolone... ale setki czy
tysiace nie ma szans zeby przeszly.

Pozdrawiam,
Konrad

PS. Ja nie jestem prawnikiem... ale czytalem kiedys interpretacja w ktorej
bylo to dokladnie wyjasnione z odnosnikami do literatury prawniczej - bylo w
niej dokladnie wyjasnione co i daczego - a nie tylko powiedziene, ze tak
jest i juz jak to zwykle bywa :-)