Re: P III 650 a 933 MHz - roznica

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_at_go2.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 09:19:30 MET DST

On Mon, 13 Sep 2004 19:16:16 +0200, "Przemek" <przemek86@pocztaXX.fm>
wrote:

>Witam szanownych grupowiczow
>Posiadam komputer z procesorem P III 650 MHz Coppermine (6,5 x 100
>MHz) plyta głowna ECS na Intelu 815EP, 320 MB RAM. Mam zainstalowane
>troche programow, w trayu pracuje firewall, skaner antywirusowy
>(AntiVirenKit) + gg, podczerwien itp. Odkad mam zainstalowanego
>antywiursa dalo sie zauwazyc ze komputer stal sie bardziej "mulowaty".
>Myslalem nad wymiana procesora (wymienic docelowo komputer planuje w
>przyszlym roku). Na allegro znalazlem PIII 933 MHz (magistrala 133
>MHz) Coppermine za 180 zl. Czy moglibyscie mi doradzic czy wymiana na
> [...]

Bo to są jakieś jaja!

Cytat (ze strony GData):
"Zalecane wymagania programu:
Komputer z procesorem Pentium 1,5 GHz
256 MB pamięci RAM (zalecane 512 MB)
Napęd CD-ROM x 24
Karta graficzna SVGA
System operacyjny:
Windows 98SE/Me/NT SP.6a/2000/XP/2003"

Musi się mulić!
Zmień antywira na NOD32 albo DrWeb32 i kłopot z głowy.