Re: Pomoc w wyborze grafiki

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 03:03:57 MET DST

Kupiłem na Allegro właśnie tę kartę, nowa, nieużywana, za 317 zł (w
Komputroniku 342 zł). Można ją trochę podkręcić (z 250/400 na 400/500),
ale jeśli nie do gier, to nie trzeba. Wystarczająca wydajność, dobra
jakość obrazu, obsługa DX9 (może się przydać). Można ją podkręcić (gdybyś
chciał kiedyś zainstalować Longhorna;-))

> Ja bym postawił na coś firmowego - wiadomo jakość obrazu.
> Nie pamiętam cen, zainteresuj się Matroxem, może się zmieścisz

Jeśli nie używane, to raczej się nie zmieścisz. Najmarniejszy G-450 (nie
wiem czy dostaniesz nowego G-400) kosztuje ponad 400 zł. O Parhelii, czy
choćby P-650 nie wspominając.

Wonder