a wiatrak się kręci...

Autor: Michał M. Lechański <michal_at_doriath.homeip.net>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 04:09:18 MET DST

Witam, komputer złożony na płycie Asrock K7VT2. Wszystko niby działa,
ale wyłączać go trzeba wyłącznikiem w zasilaczu... System zamyka sie
normalnie, ale wiatrak na procesorze się kręci. Przekładałem kabelek od
wiatraka do drugiego złącza ale nadal to samo. Sprawdzałem z innym
zasilaczem, ale również bez efektu. Rozumiem że płyta ma feler, a może
coś innego? Blisko rok wszystko chodziło bez problemów.
Macie jakieś sugestie? Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

--
Mis'