Re: zalanie piszczącej cewki toroidalnej

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 00:32:59 MET DST

Halo, in news:ci4sg5$6h4$1@news.mm.pl, archie hat geschrieben:

> Właśnie kupiłem na próbę pistolet za 6zł i zrobiłem to ostatni
> raz. To się nie nadaje do takich rzeczy!! Ten klej ma zerową
> penetrację. Zostaje tylko na powierzchni drutów. Ponadto w ogóle
> nie klei metalu.

Oczywiście że nie klei metalu. Chodzi o to żeby zalać taką cewkę i
niejako wypełnić puste przestrzenie między zwojami tak żeby drut nie
miał miejsca na drgania.

Jeżeli kiepsko się to kleiło to może pistolet miał za małą temperaturę
(za krótko był rozgrzewany) ?

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,