Maxtor 80 gb Diamond Max Plus

Autor: Krzysiek M. <moonspellek_at_wp.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 00:09:35 MET DST

Hej. Mam dwa dyski maxtora jak w temacie, jeden 2mb cache, drugi 8 mb cache.
Dwu megowy chodzi rok,ale od nowości dziwnie się zacina(krótkie "cyk",i
następuje 1 sekundowa przerwa w przesyle), szczególnie przy ładowaniu kilku
programów naraz, albo kopiowaniu dużeji ilości plików. Przeskanowałem go
kilkoma narzędziami do dysków i nie wykrył żadnych bad sectorów. Może mnie
ktoś olśnić i powiedzieć co może się dziać?Czy to normalne?

Pozdrawiam
Krzysiek