Re: dysk Samsunga...

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 00:05:55 MET DST

W artykule news:ci478p$pcg$1@nemesis.news.tpi.pl,

http://barwkomp.pl//index2.php?id2=menu_prod&id3=sek_opis&kod_p=HDST160BAR720078&kat=&pkat=

http://barwkomp.pl//index2.php?id2=menu_prod&id3=sek_opis&kod_p=HDSA160SP8&kat=&pkat=
> [...]
> 60GB 7200rpm to strasznie swiszczy i piszczy ;) Drugi obecny dysk to
> 120GB dysk Samsunga, tyle ze 5400rpm i jest on bardzo cichy.
> Co polecacie? Komp czesto chodzi w nocy (p2p) i chcialbym zeby dysk
> byl jak najcichszy, bo PSU (chieftec), ani wentyla na CPU prawie w
> ogole nie slychac :)
> Samsung czy Seagate? jedyne warunki to tak jak mowilem - cisza,
> ponadto zeby byl w cenie do 450zl, ATA133. To chyba wszystko.
> Wydajnosc jest w miare wazna bo bedzie to dysk systemowy, ale bez
> przesady - minimalne roznicy w wydajnosci mnie nie przekonaja ;)

Mam od kilku dni tego Samsunga. Dysk jest cichy i zimny (aktualnie 29C) -
ale na razie nie miałem okazji go przetestować dokładniej - nie mam czasu na
przeniesienie systemu.
Zapłaciłem w "normalnym" sklepie 415zł, więc przez neta za te 418zł +
wysyłka za bardzo się nie opłaci

--
pozdrawiam
Adam M.