UPS - jaki do biura?

Autor: Maria <marianika_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 23:02:54 MET DST

Szef mnie poprosił, żebym znalazła firmy, które sprzedają/montują UPS-y i
poprosiła, żeby nam przesłali ofertę. Powiedział tylko, że urządzenie ma być
do 5 kilowatów (później uściślił, że 4-5) i zasugerował, że niemieckie i
austriackie są chyba dobre. Oprócz tego nie wiem nic. A, wiem, że w firmie
jest koło 17 komputerów, większość z monitorami 17-calowymi, 3 drukarki w tym
2 laserowe.

Gdzie ja mam dzwonić? Ogólnie? Nawet nie wiem, pod jakim hasłem w książce
telefonicznej szukać takich firm. No i może ktoś wie w szczególe - gdzie ich
szukać w Krakowie? Przecież się tego montuje teraz od groma i ciut ciut i
takich firm musi byc w diabły... W sieci znalazłam nawet parę takich
krakowskich firm - mają w ofercie APC, MGA czy ETA &#8211; no i inne mniej znane -
ale z Siemensem czy GE (sugestie szefa) nikogo nie widzę.

No i gdzie mogę znaleźć jakiegoś niezależnego (?!) specjalistę, który mi coś
doradzi nie patrząc w swój cennik i próbując mi opchnąć jakieś drogie
badziewie?

Czuję się jakby mi ktoś mózg utlenił.

Baaaaardzo proszę, doradźcie mi coś.

MM