Re: Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 21:16:38 MET DST

> Miałem więcej UV-69 (i innych tanich modeli) w rękach niż ty ich na
> oczy widziałeś. Innymi słowy możesz już się zamknąć...

Uhhuhu, Radus sie uniosl. Widzisz, po raz kolejny pokazujesz, ze w sposob
autorytatywny wypowiadasz sie, nie wiedzac czy masz choc odrobine racji. Bo
skad mozesz wiedziec, z iloma takimi myszami mialem i mam do czynienia ? Juz
nie chodzi o to jak jest, tylko skad TY to masz wiedziec ? NO tak, ale
przeciez wiedza czy tez raczej jej brak nigdy nie byla dla Ciebie zadna
przeszkoda, prawda?

> PS. Gubienie sygnału można zneutralizowac dużym sensem, na którym
> spora część graczy gra, ale podejrzewam, że możesz być zbyt głupi aby
> to zrozumieć, nieprawdaż?

Tak wlasciwie to juz mi dales wszelkie podstawy do tego, zeby traktowac
Ciebie jak gowniarza, ktory zamiast kolorowac swoj zeszyt cwiczen siedzi na
sieci i generuje zupelnie niepotrzebny ruch.
Z mojej strony PLONK, chyba moj drugi w zyciu.

P.S. Widzisz, ja jakos nie musze regulowac zadnych opcji czulosci myszy,
zeby komfortowo grac. Moze poza sama predkoscia przesuwu kursora, ale jakbys
mi teraz chcial powiedziec, ze ta funkcja neutralizuje gubienie sygnalu, to
bym Ciebie wysmial. O ile bym Ciebie nie splonkowal i mogl Ciebie dalej
czytac.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *