Re: Player MP3 ... tanio i dobrze?

Autor: Matteo <znggrb_tebhcABFCNZ_at_b2.cy>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 20:36:21 MET DST

<Lisek> napisał:
> Ja też chciałbym coś takiego kupić tylko chwilowo brak funduszy.

Wiesz co ... w moim akurat przypadku nie chodzi o jakiś brak funduszy,
tylko o czyste wyliczenia - no sorry, ale nie wydam na przykład 1500zł
na iRiver'a bo jest ładny i marka dla playerów MP3 się liczy ...

Są jakieś tam ramy, które mogę i chce wykorzystać, ale bez przesady.
Poza tym widzę, że coraz więcej jest takiego sprzętu na polskim rynku
i robi się coraz tańszy co tylko mi się uśmiecha ;)

> W moim przypadku najlepiej wypada pendrive usb z playerem.

A ja koniecznie muszę mieć radio fm z możliwością zgrywania.
Bez tego nie kupuje takiego urządzenia. Poza tym dyktafon zawsze
się do czegoś przyda, a i własnych MP3 fajnie jest posłuchać.
Do całości dochodzi jeszcze wymiana danych jako dysk przenośny ...

Tylko nie mogę trafić na jakieś ciekawe urządzenie, stąd apel - POMOCY! :-)

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///