Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 19:19:08 MET DST

Mr.FX napisał:

> P3 500Mhz na Slot1 bez problemow z samym radiatorem dziala.

Dokładnie... kwestia dobrego radiatora i można szaleć.

Ja w pracy mam takie dwa komputerki z PIII 550 MHz pracujące
non-stop; w ogóle nie wolno się do nich dotykać, bo stanowią
kluczowy element funkcjonowania całej firmy. Oba zostały pierwszy
raz odpalone parę ładnych lat temu. W ubiegłym roku wymusiłem
wyłączenie maszyn celem przeprowadzenia konserwacji. Po otwarciu
obudowy okazało się, że wentyle na obu procesorach były już dawno
kompletnie zatarte; do tego stopnia, że nawet palcem nie dało się
ruszyć. A komputer pracował stabilnie jak skała...

--
                        Pozdrawiam, Sniper