nietypowa prośba jeszcze raz

Autor: tadzik <DYMwytnijtocomalymi_at_O2.PL>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 19:09:38 MET DST

witam

nietypowa prośba
posiada ktoś na stanie pudełko pod dysku twardym seagate ?
pudełko box oczywiscie, nie te przeźroczyste, plastikowe
dałem dysk na gwarancje i bez pudła nic nie wskuram... :(
sam gdzieś posiałem, prawdopodobnie ojciec mi spalił

dysk seagate b IV 80MB, ale powiedzieli, zebym jakiekolwiek przyniósł

może pocztą przekazać, na mój koszt oczywiście
jeśli bede mógł oczywiście pudełko zwróce

--
pzdr / tadzik