Re: MSI K7N2 - problem z bootowaniem

Autor: Star Rider <reyden_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 18:27:03 MET DST

U mnie były podobne objawy. Chciałem sprawdzic jak moge mozno procka
podkrecic. Pamiatki mam Kingstone 333 2X 512MB. Komp sie przestal
odpalac >>> Reset BIOS >>> komp sie zaczyna odpalac i wisi >>>
ustawienie szyny na 100MHz i ponowny reset bios >>> komp sie odpala >>>
ustawienie bios na default >>> ustawienie z powrotem zworek na 133/166
komp mi chodzi bezproblemowo. Mialem tak juz kilka razy jak sprawdzalem
przetaktowanie procka i timingi pamieci jaki mi sie uda minimalne
ustawic, myslalem juz ze uszkodzilem plyte :( ale po takiej dziwnej
procedurze wsio chodzi ok. Co nie zmienia ze Ty faktycznie mogles miec
pecha i rozwaliles plyte :(
PS. tam sa dwie zworki do 100MHz , obydwie przestawiales ?
Pozdrawiam

--
  www: http://www.domdusz.prv.pl
            http://www.12klatek.prv.pl