Pomoc w wyborze grafiki

Autor: Thorin <bez_at_adresu.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 18:23:02 MET DST

Witam
Wiem ze kolejny raz to samo, ale prosze o pomoc. Mam zamiar kupic karte
graficzna od razu mowie ze nie do gier i nie potrzebny mi kombajn za 1000
zl. Na karte mam 350 zl i w tej granicy cenowej chce cos kupic. Jak na razie
wypatrzylem:
Radeon 9550 Sapphire 128MB/128-bit
GeForceFX 5200 PixelView Ultimate 128MB/128-bit
GeForceFX 5500 PixelView 128MB/128-bit
Podkrecanie jakos malo mnie interesuje, nie mam na to zbytnio czasu. Kupno
używanej karty tez nie wchodzi w gre.
Prosze o porady wsparte komentarzem dlaczego akurat mam wybrac dana karte.
Jestem otwarty takze na inne propozycje.

--
Thorin