Re: pytanie o dźwięk - please !!

Autor: Andrx <approved_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 18:12:11 MET DST

Wlasnie ja, o dziwo, nie mam programu przeznaczonego typowo do konfiguracji
naglosnienia od producenta karty/ ustawienia sprowadzaja sie do tego,
ze jest zainstalowana karta, sterownik i w windowsie jest odhaczone 5 + 1 /
moze poszperam na stronce c - media, to moze cos znajde ciekawego/
W kazdym razie dzieki za opinie/
Pozdr
Andrzej Lesicki

Użytkownik "szpon" <szpon@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mam zintegrowaną CMI9739A i u mnie, w programie C-Media 3D Audio Config
> (ikonka w panelu sterowania / zegarek systemowy), w zakładce "Main
Setting",