Re: zalanie piszczącej cewki toroidalnej

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 17:37:23 MET DST

Jacek Maciejewski napisał(a):

> Ja bym użył distalu. Trzeba nanosić dosyć cienko, bo dławik się
> grzeje sporo i mógłby być problem z odprowadzaniem ciepła.

Akurat one się nie grzeją. Pisk jest straszny i w dodatku indukuje się
na podłączone głośniki. Na płycie mam jeszcze inną cewkę nawiniętą na
walcowaty rdzeń i widać że drut jest przyklejony jakąś ciemnobrązową
masą. Jest takie coś dostępne w sklepach elektronicznych? Nie chciałbym
tego spiep... bo już te dławiki są upaćkane tym cyjanopanem. Jak coś źle
pójdzie z grubszym klejem to tego już nie usunę. Wiem, że są do tego
specjalne żywice odporne na temperatury do 130 st.C, ale tyle tego jest,
że sie pogubiłem.