Re: obraz 2D

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 17:35:21 MET DST

danonwoj wrote:

> wyższych rozdzielczościach, tzn. jakich? już przy 1024x768 mogę poczuć
> różnicę?

na twoim miejscu zaczalbym od przejrzenia archiwum bo bylo niedawno
troche watkow zahaczajacych o jakosc 2D kart graf.
od siebie moge dodac ze przechodzac kiedys z gf2mx na gf fx5600 (oba
markowe - Leadtek, XFX) "golym okiem" widzialem dosc dramatyczna roznice
w jakosci obrazu, kolorkow itp. a nie jestem na tym punkcie szalenie
"przeczulony", nie zajmuje sie zawodowo DTP i nie byly to jakies
high-endowe monitorki (sredniej klasy CRT NEC i LCD IBM). testowane
rodzielczosci to okolice zwyklej XGA.

pozdarwiam

--
            * older futhark