zalanie piszczącej cewki toroidalnej

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 16:50:14 MET DST

Witam.

Od wczoraj znowu odezwała się w płycie głównej cewka (miedziany drut
wokół kolistego rdzenia węglowego) obok procesora (niektórzy to nazywają
dławikiem). W archiwach nic konkretnego nie znalazłem oprócz gdybania i
zalecenia "zalania glutem". Nic pod ręką profesjonalnego nie miałem,
więc użyłem zwykłego kleju cyjano sekundowo schnącego. Pomogło na
kilkanaście sekund bo klej puścił.
Czy ktoś z grupy mógłby polecić jakąś żywice przeznaczoną do tego celu?
Jeśli już nikt sie na tym nie zna to czy ktoś już taką operację
przeprowadził z sukcesem z jakimiś innymi substancjami? Czy to ma być
elastyczne, nieelastyczne, odpowiednia konsystencja żeby to weszło
między druty, ale nie zalało płyty głównej.

dzięki za zainteresowanie.