Re: Skladanie PC

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 16:49:38 MET DST

Magik wrote:

> ktos pisał o jakichś tutorialach itp. jak składac kompa, moglibyście podać
> jakiś link -> google nic nie wypluło :(

hmm - a mi po paru minutach calkiem sporo - tez w google.com np.

http://www.tomshardware.pl/howto/20020904/
http://www.tomshardware.pl/howto/20020918/

ladne tutory z fotkami. i naprawde *use google* - nie gryzie a fajny
/stuff/ mozna trafic ;-)

> albo udzielić kilku wskazówek głónie na styko płyta-obudowa i płyta
> proc-wentyl :)

przy AMD uzywaj coppershim'a - wydatek zaden a ciezko wtedy ukruszyc
jadro CPU nawet przy radiatorach z duzym naciskiem na "uchwytach".

> pozdrawiam

pozdrawiam

--
            * older futhark