Re: mały PC bez wiatraczków?

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 16:38:05 MET DST

my newsreader told me that Mike wrote:

> Radeon na PCI ?

Akurat są takie. Ale faktycznie, lepiej by było AGP.

> Proponuje rozejrzec sie za oferta komputerow przemyslowych - w malych boxach
> cale komputery, zintegrowana VGA, nawet audio, usb itp.

Zintegrowana VGA oznacza zazwyczaj brak acceleracji 2D i 3D.
Jakieś linki do tego typu rzeczy? Albo lepiej części składowych?

> Tylko nie napisales do czego to ma sluzyc?

Głównie do zabawy (pod Linuksem).

Prędkość procesora w okolicach Durona 1000 (chociaż najszybszy VIA C3 to chyba
1000?).
Pamięć z 256MB.
Radeon (choćby r100) dałby mi akcelerację video i OpenGL.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies