pendrive + NTFS

Autor: Grzegorz Maśluch <prawdziwy_at_adres.w.sygnaturce>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 15:53:49 MET DST

Cześć.
        Kupiłem ostatnio pendrive'a, dokładnie Cool Drive Traveling Disk Series
1GB firmy PQI. Pod Windowsem XP chciałem na nim zrobić partycję NTFS,
ale system mi na to nie pozwala. W GUI jest do wyboru tylko fat i fat32,
a używając polecenia format z konsoli dostaję komunikat, że "System
plików NTFS jest nieobsługiwany przez to urządzenie".
Mam pytanie czy jest to problem sprzętowy czy programowy, a jeśli
programowy, to może ktoś wie czym to sformatować?

--
Grzegorz Maśluch
gmasluch - at - xf - NOSPAM - dot - pl