Re: jaka nagrywarka dvd

Autor: Gładziu <gladziu300_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 15:29:55 MET DST

Mon, 13 Sep 2004 14:52:35 +0200, na
pl.comp.pecet,pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, dzik napisał(a):

> Nie chce tutaj toczyc wojny ale duzo zlego slyszalem o nagrywarkach liteona.
> Sam mam NEC'a i nie narzekam.

Nie mam nagrywarki dvd, ale cdrw miałem najpierw neca - porażka totalna,
np. producent wymyślił sobie, że overburningu super-hiper-firmowe
nagrywarki nie powinny obsługiwać, tańsze nośniki regularnie kaszaniło, po
czym po dwóch latach stosunkowo rzadkiego użytkowania przestała nagrywać.
Wymieniłem na najtańszego liteona i pozbyłem się wszystkich problemów.

--
Pozdrawiam
Gładziu