Re: program do jasności obrazu

Autor: Nekroskop <malecki.piotr_at_idea.net.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 14:40:36 MET DST

> W detonatorach zdaje się można ustawić korekcję gamma. Poszukaj w
> zaawansowanych ustawieniach we właściwościach pulpitu i podnieś trochę
> gammę. I lepiej zacznij zbierać na nowy monitor, spadek jasności to zły
> objaw.

  Wiesz co, ciemny monitor to mam już od 2 lat:) Wcześniej nie miałem
problemu ponieważ
stare voodoo miało opcje rozjaśniania bardzo rozbudowane. Mogłem oddzielnie
rozjaśnić pulpit,
jpg, i większość gier. GeForce niestety zwiększa brightness jedynie na
pulpicie, gamma rownież rozjaśnia mi jedynie
pulpit:(
Pozdr.