Re: Skladanie PC

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 14:18:54 MET DST

Użytkownik "CYSTERNA++" <e_cysterna@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ci3v78$17n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Zdecyduje sie jednak na zakup calego zestawu.

Nie chciałem żeby mój post odniósł taki skutek. Wyraziłem się może
nieprecyzyjnie... Chodzi o to żebyś wszystko sprawdził 5 x zanim włączysz
kompa...

tam gdzie są wtyczki z "kluczem" nic sie nie zespuje jak nie będziesz
wtykał "na chama" , ale np wtyki do śledzi z USB wartoby dobrze włożyć bo
jak się pomylisz to USB się sfajczy. Trzeba mieć wyczucie w rękach nic na
siłe...
poza tym warto uważać przy zakładaniu radiatora na procesor żeby nie
uszkodzić procesora lub płyty głównej wkrętakiem.

Są też radiatory które mają tak zrobione mocowanie że nie trzeba używać
wkrętaka i szanse na uszkodzenia są mniejsze... np. Glacialtech Silent
Brize (jakośtak to chyba się nazywało).

Są płyty w których nie trzeba chochlować zworkami co ułatwia uruchomienie
komputera... np Gigabyte.

Jak złożysz sam kompa to na pewno będziesz lepiej wiedział jak działa...
Ale akurat niekoniecznie będzie to tańsze. Bo sklepy często składają za
free jak kupujesz wszystkie części w jednym miejscu...

pozdrawiam
P.